Blog - 19ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου
Θησέας και Μινώταυρος
Μέαα από τη γνωριμία με μνημεία της Ελλάδας , ο Όλι με τους φίλους του πέρασαν και από την Κνωσσό. Έτσι έγινε η εισαγωγή στον μύθο του Μινώταυρου και του Θησέα. Είδαμε τον μύθο και τα παιδιά κατασκεύασαν τον δικό τους λαβύρινθο, όπως και οπτικοποίησαν μέρος του μύθου.
- Κατηγορία ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- Σχολιάστε πρώτοι!
- Διαβάστηκε 1274 φορές
Ελλάδα
Το παραμύθι του Άντερσεν " Όλι ο Ονειρούλης" ήταν η αφορμή για να ξεκινήσουμε ένα μεγάλο ταξίδι στην Ελλάδα. Μέσα από τον χάρτη της Ελλάδας και το διαδίκτυο, γνωρίσαμε πόλεις, μνημεία και αξιοθέατα, γέφυρες , ποταμούς και νησιά και στο τέλος δημιουργήσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με μαύρες παγίδες και κίτρινα " bonus" που σε οδηγούν αυτόματα στον επόμενο σταθμό. Συνταξιδιώτες με τον Όλι είναι αγαπημένοι μας ήρωες. Ο Zero, ο Αρκούδος και η Πριγκίπισσα με την κολοκύθα.
- Κατηγορία Παιδί και περιβάλλον
- Σχολιάστε πρώτοι!
- Διαβάστηκε 1380 φορές
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ _ ΑΓΑΠΗ
Το συναίσθημα της αγάπης δουλεύτηκε με ατομικές και ομαδικές εικαστικές συνθέσεις μέσα από τους πίνακες των Kirsten Bailey και Volegov. Χρησιμοποιήθηκαν νερομπογιές σε χαρτί ακουρέλας, τέμπερες, δερμάτινα κορδόνια, ξυλάκια για την εγχάραξη, ενώ στην εικαστική παρέμβαση πάνω στον πίνακα του Volegov χρησιμοποιήθηκε η φωτογραφία των παιδιών στο πρόσωπο της μητέρας που κοιτάζει το μωρό της.
- Κατηγορία Συναισθήματα
- Σχολιάστε πρώτοι!
- Διαβάστηκε 1729 φορές
Ο κύκλος του Νερού
Μέσα στο χειμώνα μας δίνεται η ευκαιρία να μιλήσουμε και να διερευνήσουμε τον κύκλο του νερού. Αρχικά είδαμε, σκεφτήκαμε και αναρωτηθήκαμε πάνω σε σχετική εικόνα έτσι ώστε να αναπτύξουμε αυτά που ξέρουμε για το νερό. Μέσα από τη διερεύνηση φτάσαμε στο τελευταίο στάδιο της ρουτίνας σκέψης Τότε νόμισα-Τώρα ξέρω και περάσαμε στην οπτικοποίηση του κύκλου του νερού με τις σταγόνες να παίρνουν τη μορφή μικρών πλασμάτων που ταξιδεύουν ασταμάτητα σε έναν κύκλο
- Κατηγορία Παιδί και περιβάλλον
- Σχολιάστε πρώτοι!
- Διαβάστηκε 1082 φορές
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ _ XAΡΑ
Tα συναισθήματα ως θέμα δουλεύονται συνέχεια σε ένα νηπιαγωγείο. Έτσι μέσα από δραματοποιήσεις επανήλθαμε στο συναίσθημα της χαράς και καταλήξαμε να επεξεργαζόμαστε τον σχετικό πίνακα του Dali με τα τρισδιάστατα λουλούδια που μας γεμίζουν χαρά. Χρησιμοποιήθηκαν τέμπερες, εφημερίδες και περιοδικά, υφάσματα και κουμπιά.
- Κατηγορία Συναισθήματα
- Σχολιάστε πρώτοι!
- Διαβάστηκε 1354 φορές
Τελευταία Άρθρα
Σχόλια
-
Απλά εξαιρετικό
Συντάχθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ στις %PM, %22 %574 %2014 " Με παραμύθια δημιουργώ...ιστορίες...έργα τέχνης...και...επιτραπέζια παιχνίδια" και " Η Τέχνη του συναισθήματος" -
Μακάρι να γίνονταν και στο δικό μασ σχολείο, στα δικά…
Συντάχθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΤΑΞΙΑΣ στις %PM, %22 %571 %2014 Με παραμύθια δημιουργώ...ιστορίες...έργα τέχνης...και επιτραπέζια παιχνίδια -
Ίσως ότι καλυτερο απο Δημόσιο σχολείο
Συντάχθηκε από Μαρία Ρομπέση στις %PM, %22 %570 %2014 Το Καλοκαίρι χάθηκε
Κατηγορίες
- Καινοτόμα Προγράμματα (49)
- Χριστούγεννα (36)
- Κινούμενα Σχέδια (1)
- Γλυκά (1)
- ΤΠΕ (2)
- Ανακοινώσεις (3)
- Γιορτές (9)
- Δραστηριότητες (18)
- 25η Μαρτίου (7)
- Άνοιξη (13)
- Πάσχα (25)
- Κατασκευές (16)
- Μικροί καλλιτέχνες (14)
- Τα παραμύθια μας (7)
- Απόκριες (24)
- Παιδί και περιβάλλον (9)
- Συναισθήματα (8)
- Μυθολογία (1)
- Εξώφυλλα Παραμυθιών (3)
- 28η Οκτωβρίου (3)
- Comic (5)
- Φθινόπωρο (17)
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ (14)
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ (4)
- Thinking Routines (4)
- Έντεχνος Συλλογισμός (9)
- StoryTelling (17)
- Σχήματα (4)